Indlæser...
Sortering
Fotovogn - kan den måle fart i begge retninger på tosporaet landevej? Kan en fotovogn måle fart i begge retninger, hvis den er placeret i siden i den modsatte vejbane? Der er tale om en tos...
Jura og lovgivning
Oprettet:
20. mar
Visninger:
759
Fortov/vejarbejde bilskader Hej allesammen. Jeg er tvivl om hvad jeg skal gøre, min bil er uheldigvis blevet ramt af nogle ridser fra nogle vejarbe...
Jura og lovgivning
Oprettet:
14. mar
Visninger:
838
Ang bilkøbt via Santander Ang bilkøbt via Santander Kan det virkelig passe at de skal have så mange penge for en lån BIlens pris er 53400. K...
Jura og lovgivning
Oprettet:
25. feb
Visninger:
1.014
Regning fra lukket værksted Hej med jer Hvordan skal man reagere på det at modtage en faktura fra et værksted som har skiftet ejer, og den er endd...
Jura og lovgivning
Oprettet:
15. feb
Visninger:
1.627
Plug in hybrid. Kan man straffes for ikke at lade? Halløj. Blev i weekenden fortalt af en bekendt, at til syn trækkes der data ud på hvor meget man har ladet på sin plu...
Jura og lovgivning
Oprettet:
27. jan
Visninger:
1.421
stopped med eftermonteret lygter Davs er blevet stoppet i min polo her til aften og har fået at vide jeg skal smide bilen til syn fordi at bilen skal ha...
Jura og lovgivning
Oprettet:
11. jan
Visninger:
1.409
Slutseddel ved skrotning? Jeg har aftalt med en skrothandler, at han henter min udkneppede 107'er. Vi har aftalt pris, og at han afmelder og ord...
Jura og lovgivning
Oprettet:
28. dec 2024
Visninger:
923
Kaburator Hej bg. Jeg tænkte på om det egenligt var lovligt at skifte sin kaburator. Jeg har hørt om mange der sætter en dobbelt ...
Jura og lovgivning
Oprettet:
2. dec 2024
Visninger:
1.083
fælg til polo Dav hvad er de største fælge man kan få på en polo 6c? den er sænket 55mm
Jura og lovgivning
Oprettet:
25. nov 2024
Visninger:
702
Ekstralys Kan en bil synes hvis man har en LED-bar koblet til fjernlys på bilen. Eller skal den have en separat kontakt?
Jura og lovgivning
Oprettet:
25. nov 2024
Visninger:
1.498
starte enkeltmandsvirksomhed hej, synes ikke jeg kan finde så meget på google så prøver lige her. overvejer at oprette cvr nr, da jeg laver lidt...
Jura og lovgivning
Oprettet:
18. nov 2024
Visninger:
911
Brugt bil bil, stævnet af køber En bekendt jeg har sælger en særdeles velholdt liebhaverbil fra 2001 med lidt over km 300.00 på klokken, køber prøvekør...
Jura og lovgivning
Oprettet:
31. okt 2024
Visninger:
2.616
Skift af motor typegodkendelse pris Hej alle jeg har nogle spørgsmål i forhold til priserne på en "ny" typegodkendelse på min bil. Sagen er den at jeg gern...
Jura og lovgivning
Oprettet:
24. okt 2024
Visninger:
1.872
P-vagt har rørt min mc Hej alle, Jeg har i går sat min motorcykel, på en parkeringsplads ved min lejlighed, der skal man have en gyldig p-till...
Jura og lovgivning
Oprettet:
20. okt 2024
Visninger:
1.261
Klistermærke til Tyskland Euro 4 Hej, nogen der ved om der er en hurtig måde at skaffe sig et sådant på da vi skal til Berlin på torsdag og har lige ...
Jura og lovgivning
Oprettet:
14. okt 2024
Visninger:
713
Trailer 500kg regler Hej, Må jeg sætte en trailer med en totalvægt på 500kg efter en bil der kun må trække 400kg uden bremser såfremt las...
Jura og lovgivning
Oprettet:
2. okt 2024
Visninger:
1.266
Anden motor/ombygning af bil? Hej, vil høre om der er nogen der har erfaring med skifte motoren ud til en helt anden? Jeg har en cmax 1,6tdci og ...
Jura og lovgivning
Oprettet:
26. sep 2024
Visninger:
1.274
Er bøden elektronisk Hej med jer. Vi sad og diskuterede igår omkring, når man betaler sin bøde for overtrædelse af fart. Hvis man bliver...
Jura og lovgivning
Oprettet:
22. sep 2024
Visninger:
660
Køre bil så lang tid som muligt efter synsfrist? Er der nogle der er skarpe i reglerne for syn. Er interesseret i at forlænge det så lang tid som muligt imens jeg leder...
Jura og lovgivning
Oprettet:
9. sep 2024
Visninger:
1.128
fra syn til man kan slå op på nettet Hej hvor lang tid går der fra en trailer er synet til man kan slå den op på nettet
Jura og lovgivning
Oprettet:
8. sep 2024
Visninger:
456

Annonce